„Matematika nélkül ahelyett, hogy aktív résztvevői lennénk, csak passzív megfigyelői lehetünk a természet táncának.” Michio Kaku
2012 óta vagyok a tantestület tagja. Matematika tanárként dolgozom az intézményben.
Folyamatosan képzem magam továbbképzéseken és webináriumokon is.
Fontosnak tartom a differenciálást, hiszen a tanulók különböző mértékben használják továbbtanulásukhoz a matematikát, ennek megfelelően különböző szinteken érettségiznek.
Hangkultúra szakosaink képzésére figyelemmel hangsúlyt fektetünk a két tantárgy kapcsolatának erősítésére is. Alkalmazkodva az iskolánkban tanuló diákok zene iránti érdeklődéséhez a matematika tantárgy keretében a feladat típusok bevezetését és magyarázatát, ahol csak lehet elsősorban zenei alapokra helyezem, azonban ahol ez nem lehetséges más tantárgyi kapcsolatokat keresek.
Fontos, hogy a tanulók megértsék, az órákon lehet téveszteni, hibázni, kérdezni, hogy a hibákat közösen javítja juthassunk el az anyagrészek megértéséhez, begyakorlásához.
Rendhagyó órákon a stratégiai, logikai és térlátást fejlesztő játékok is kiemelt szerepet kapnak, motiválva a diákokat a játékok otthoni használatára, a családi és baráti kapcsolatok erősítésére, elősegítve a matematika gyakorlati részeinek kötetlen formában való beépülését, felfedeztetését.